Veckans showschema;)

augusti 30, 2010 barbieswede

Hejhej:)

Nu kom jag precis hem och innarför dörren:)
Jag är lite trött efter helgen och de känn skönt o vara hemma igen!
Har precs tagit mej en varm härlig dusch och krypit ner under täcket gosigt;)

Jag kommer tyvär inte göra några shower ikväll pga av att jag har en del saker jag måste göra ikväll om jag kommit efter med..
Så mitt showschema för denna vecka är:

Tisdag- Torsdag 19-01
Vill ni förboka en tid redan nu går de också bra;)
Maila isåfall till  barbieswedewebcam@live.se

Jag kör ju just nu över msn så för show adda mej på barbieswedewebcam@live.se

Har jag tur så blir min nya webcamsajt klar inom några dagar! En väldigt bra och snäll vän  till mej håller just nu på att bygga en sajt åt mej så jag hoppas att den kommer funka inom kort.

Från och med Onsdag kan man betala med paypal.  Tisdag endast med swedbank.

Pussssss/ Barbie.

Entry Filed under: Uncategorized

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts

 
