Godnight in the morningtime;)

september 3, 2010 barbieswede

Vill önska er en trevlig, skön och relaxing helg!
Vad jag kommer göra har jag nu faktiskt ingen aning om men de blir säkert något spännade;)

Jag har faktiskt suttit uppe och svarat på en massa mail nu hela natten och druckit tre redbull!
Men nu börjar jag bli lite trött och ska snart lägga mej och sova några timmar innan min dag börjar:)

Jag tog även reda på hur en barbiedocka skulle vara som människa:)

Barbie skulle vara 180cm lång. Jag är 182cm lång så där stämmer de ganska precis;)
Hon skulle väga 39 kg ….oh my good jag väger 65kg.. skulle jag väga 39kg skulle jag ju inte kunna leva.
Hennes garderob omfattar över 4000 par skor och 1000 handväskor… Oj nu måste jag jobba lite hårdare;)
Barbie har genom åren haft över fyrtio sällskapsdjur. Oj de kommer bli ett helt zoo! Jag får börja med att skaffa mej en liten söt kisse katt och sen en vovvsing osv:)

Nej nu måste jag sova några timmar and get some beutysleep;)

kisses godnight in the morningtime;)

Entry Filed under: Uncategorized

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

september 2010
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
