Min helg!

september 5, 2010 barbieswede

Denna helg blev en riktigt party helg!
Jag var ut både Fredagen och Lördagen.

Men Fredagen blev inte alls trevlig.
Man får tydligen inte ha vilka kläder man vill när man går ut längre.

På fredagen var vi på ett ställe som heter Harrys.
Jag hade min sexy korta svarta strippklänning på mej och mina svarta knähöga stövlar vilken är min favorite outfit!
Vi hade jättetrevligt och jag satt i min killkompis knä och drack en drink.
Och de var tydligen förbjudet. Samt att ha en kort klänning på sej.
Så jag fick handbojor på mej av en dum vakt och fick åka med till polisstationen.
För att sedan spendera natten ensam i en liten kall cell.
Jag har aldrig vart med om någon liknande i hela mitt liv. Men inget förvånar mej längre. Inte så konstigt att man inte har nån lust att gå ut i den här staden.

Nej den här staden passar inte mej alls. Jag ska redan nu börja leta lägenhet i Malmö eller i Danmark. Så kan jag få strippa varje dag om ja vill;)
Här kan man ju inte bo länge till.

De var ju bra eko i cellen iaf  så jag passade på att sjunga i några timmar:)
Så nej dit kommer jag aldrig gå igen.
Vakten kanke blev sur för att jag inte vella ligga vad vet jag? många vakter är ju lite konstiga i den här stan verkligen.

På Lördagen bjöd en annan killkompis ut mej på drinkar vi var på olearys och de var supertrevligt;)

 Nu på Fredag ska jag åka på fotojobb och bli fotograferad av Gert Semelin en av Sverige proffisionellaste fotografer.
Dom förra bilderna han tog på mej hamnade bla i Aktuell rapport och magasin i Tyskland, Danmark, Finland och Norge.
Så nu ser jag fram emot fotningen så himla mkt!
De ska bli så kul;)
 
 Imorgon showar jag över min msn för alla som är sugna;)
Pusss/ Barbie
 

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Rogga  |  september 6, 2010 kl. 12:51 e m

    Men det är ju SANSLÖST!!! Vilken jävla idiot!! Jaja…var väl nån sån där med ”liten snopp”-komplex. Hade väl tagit lite för mycket sterioider så den börjat växa innåt ist. Försöka hävda sin manlighet genom att boja en brud. Moget indeed!! Annars tycker jag att du mycket väl kan bo här. Bo här och jobba där. Du skall inte bry dig så mycket om vad folk tycker och tänker. Förmodligen är de väl bara avundsjuka pga att de lever ett tråkigt liv med tråkiga jobb, medans du har ett spännande och fartfullt liv och dessutom får se så mycket mer av världen.
    Ha det bra nu. Släpp det där nu och gå vidare bara.
    Hälsningar
    Rogga

    • 2. barbieswede  |  september 6, 2010 kl. 8:18 e m

      Hej Rogga:) Jo de var väll antagligen så! Men jag ska nog börja ha livvakt med mej från och med nu när jag går ut här de känns så lite oroande faktiskt! Men självklart har du rätt jag ska släppa detta nu ville bara berätta för alla hur vissa personer verkligen beter sej. Annars tycker jag Gävle är en riktigt bra stad med mkt trevligt folk! Så annars trivs jag bra här! Ha de så bra! Puss o kram

  • 3. Sture  |  september 6, 2010 kl. 1:20 e m

    Förmodligen har han penis komplex. Han fick inte ligga med dig så då fick du sitta i en cell.
    Han har förmodligen en hjärna lika stor som ett russin så då kan han inte tänka klart.

    • 4. barbieswede  |  september 6, 2010 kl. 8:22 e m

      Hej Sture:)

      Jo visst är de så vad kan de annars vara!
      Jag släpper detta nu iaf! Ville bara berätta för alla vilka sjuka peroner de finns. Ha de så bra! Puss o kram

  • 5. sebbe  |  september 18, 2010 kl. 12:18 f m

    fan har JÄFLE fått STORSTADSKOMPLEX,, sånt där trams tillåter man kankse i stockholm å stureplan, men i en liter ort elelr a jäfle räknas som en stad så måste de ju tillåtas. MAN kan ju fan inte ha full klädmöblering på sig.. FLYTTA TILL DANMARK ELLER BERLIN så får du leva ut de livet du vill. ELLER NEY york den staden har allt som GÄFLE SAKNAR.. fan man mår bra at att se andra ställer å träffa nya människor livet är för kort för att födas leve å dö i gävle eller födas å då på samma stad man växte upp i. Männiksar är ett flockdjur som behöver se andra betesmarker.. POETEN SEBBBMEISTER HAR TALAT diana=)=)=)

    • 6. barbieswede  |  september 20, 2010 kl. 1:53 e m

      Hej Poeten! ja de är helt sant som du skriver:) älskar o träffa nytt folk! Jo de blir troligen danmark till slut iaf! Eller har även funderat på London vi får se! Men just nu bor jag här iaf och trivs hyffsat bra iaf:) puss


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

september 2010
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
