Tar semester;)

september 6, 2010 barbieswede

Jag gör tyvär inga webcamshower denna vecka.
Eftersom jag har en hel del viktiga saker att göra nu innan fotojobbet på Fredag.

På Fredagen kommer jag åka till Kristianstad för fotografering Hos Gert Sernelin. Svergies bästa fotograf;)
De var tre år sedan jag fotade för honom sist och jag ser verkligen fram emot de nu!
Han har kommit på en superbra fotoide:)
Fast vad kommer jag inte avslöja de är en liten hemlis!

Eftersom den dumma vakten i Fredags knuffade mej i trappan så är mitt vänsterben helt blått och jag måste gå och få sun tan för att täcka blåmärket. De gör lite ont nu men de kommer säkert gå över tills dess.

På Lördag ska jag också äntligen träffa vinnaren av dejting tävlingen;)
Har verkligen sett fram emot de länge nu! Mer än ett halvår har de gått sen min tävling avslutades så de ska bli spännade!

På Söndag åker jag vidare mot Danmark där jag ska besöka en utav mina  danska Lovers! Ska även hälsa på min berömda granne,  samt kompisar som jag inte sett sedan i Mars!
Så de kommer bli superkul;) De er ba dejligt!
Ska bli trevligt att besöka Danmark igen!

Hur länge jag kommer stanna i Danmark vet jag just nu inte.
Men jag kommer skriva i min blogg under tiden när jag är där!

Jag har också blivit bjuden till Spanien i en vecka !
Jag har ännu inte bestämt mej än om jag ska åka.
Men jag behöver verkligen lite semester nu och när man blir bjuden på en resa tackar man ju inte nej;) !
Så de ska bli härligt om den nu blir av!
Vet inte om jag åker dit direkt från Danmark eller om jag åker hem emellan men de visar väll sej:)

Vill önska Er en härlig vecka!

Sakna mej inte för mkt nu;)

Pussss pussss pussss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  september 7, 2010 kl. 9:37 f m

    Hoppas att du får en trevlig semester oavsett var du tar vägen.
    Vila ut nu Barbie för det kan du behöva.

    Puss!
    sture.

    • 2. barbieswede  |  september 13, 2010 kl. 10:28 e m

      Tack så mkt Sture;) Ja de ska jag verkligen göra oavsett vart jag tar vägen:) Ha de så bra! Puss o kram

  • 3. Jens  |  september 7, 2010 kl. 12:22 e m

    Hej snygging.

    Du är mer än värd en semester.
    Jag kommer att saknar dig.

    Kramar
    Jens

    • 4. barbieswede  |  september 13, 2010 kl. 10:29 e m

      Tack Jens;) Va sött av dej att sakna mej! Ja jag ska verkligen bara ta de lugnt nu! Pussar o kramar

  • 5. Jalle  |  september 11, 2010 kl. 1:14 e m

    Ganska sjukt/oväntat att jag såg dig på tågstationen i Kristianstad, du var med en äldre herre, var dock inte säker på att de var du. Förrän nu😛

    • 6. barbieswede  |  september 13, 2010 kl. 10:31 e m

      Hej Jalle! Jaså va kul;) Jo de var jag. Den äldre stiliga herren var Gert fotografen som fotade mej i Fredags! Puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

september 2010
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
