Höstmys!

september 16, 2010 barbieswede

Nu sitter jag här nergosad i min soffa och njuter av dom tända ljusen som lyser så fint!
Utanför mitt fönster är de aldeles mörkt.
Tystnaden kan verkligen vara så skön ibland.
Jag har smörjt in hela min kropp med en bodylotion som luktar så gott.
Mitt hår är nyduschat och luktar godis;)
Jag ser in i dom vackra ljusen och känner mej lycklig.
Lycklig över att vara vid liv, lycklig över att ha ett hem och lycklig över att vara jag!  Hösten kan ändå vara mysig ibland om man lär sej att ta vara på just dessa små tillfällen.

Min resa till Danmark är uppskuten.
Jag blev sjuk efter fotograferingen och kände mej febrig och frös och kände mej inte alls pigg,
så jag återvände hem istället för att vila.

Nu idag mår jag lite bättre och har varit på lite shopping i stan.
Jag har köpt nya träningskläder och träningsskor allting i nike supersnyggt va de!
Jag köpte även en jättegosig varm vit tröja jättefin.
Sen köpte jag lite nya hudvårdsprodukter och ett vackert silver diadem och lite sexiga underkläder.

Istället för Spanienresan planerar vi istället attåka till Thailand i December och stanna där en hel månad.
Troligen kommer vi åka i början av Dec och vara där över jul och nyår med:)De ser jag fram emot så mkt nu! I love Thailand.

Sist jag o min bästa kompis var i Thailand för 4 år sedan trodde jättemånga att vi var värsta hollywood kändisarna
Bilarna åkte efter tuck tucken och tog bilder på oss.
Dom kallade mej för topmodell och min bästis för moviestar!
Så där kan man säga att vi verkligen kände oss som en superstars!
De var superkul:)

Åhh vilken shopping dom har där….värsta snygga sexiga kläderna….mmm va ja längtar nu!

För övrigt har jag ätit aldeles för mkt choklad.
Jag fick 7st cokladkakor av en beundrare jättesött;) och har redan ätit hälften…har fått lite ont i magen…Men jag antar att jag får skylla mej själv… Nån som vill ha en chokladbit:)?
De är ju så gott så man kan ju inte sluta!

Jag har fortafarnade semester från webcamshowerna och skriver här i min blogg så snart jag börjar igen;)

Vill önska er en mysig hösthelg;)

Pusss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. sebbe  |  september 18, 2010 kl. 12:01 f m

    hej åå va synd att du ska fly fosterlandet, för jag hade la tänkt hyra en stripshow i till nyår och sen äfter det såå HADE jag tänkt att jag typ skulle du vet festa med oss,, men får väl hyra dig efter typ din resa till thajland å så hoppas ja att vi kan ta den där waterski åkningen i sommar täänk på det alltsååå.,…. mvh sebbe från bålsta

    • 2. barbieswede  |  september 20, 2010 kl. 1:48 e m

      Hej Sebbe;) Aha! De lät ju verkligen superkul:) Ja åker jag till Thailand så kommer jag gärna och strippar och festar med er när jag kommer hem då istället;) Ja waterskii skulle jag verkligen vilja testa…har bara testat sån där vattenskoter eller vad de heter innan:)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

september 2010
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
