Shopping is fun:)

september 20, 2010 barbieswede

Hoppas ni heft en skön och relaxing helg!
Denna helg har jag vart lite hängig men nu mår jag bättre igen!
Har iaf haft en massa härlig sex i helgen med my swedish lover.. de var underbart!
Och Sassa di lovely dog min älsklings vovve har vart och hälsat på med!

Jag har även hunnit med en massa shopping igår och idag I love shopping next after sex;)

Jag hittade en jättefin kristalllampa i guld och diamanter och en kökslampa i guld och silver och de passade in perfekt!
Har även köpt nya playboy täcken och kuddar och en till playboy bunny:)
Hittade även lite fina ljus, en rosa gosig vardagsrumsmatta och lite annat smått…

Nu denna vecka ska jag välja vilka tapeter jag vill ha på väggarna i min lägenhet!
Känns jättekul och välja helt själv.
Sovrummet blir såklart rosa ,
I köket funderar jag på lila och guld, och i vardagsrummet har jag inte bestämt antagligen rosa och silver tror jag eller kanske helt i guld???
hm..svårt o välja…..jag får tänka lite.

Sen måste jag även få tag i en strippstång som jag så länge tänkt på, Den ska monteras upp i vardagsrummet.
Så jag kan köra lite träning och extra shows lite då och då;)

För övrigt så glömde jag att man skulle rösta igår opsssss…
Vet ändå inte vad jag skulle rösta på .
Så ärligt talat bryr jag mej inte så mkt om de iaf:)

Denna vecka kommer nog bestå av avkoppling, massage, träning och inredning och lite funny secret sexy things;)

Pussssss på nosarna!

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  september 21, 2010 kl. 9:32 e m

    Kan du inte köra en foto tävling?
    Där man kan få vinna en foto sessension med dig som modell?
    Kanske i fyra timmar eller nått? Min dröm vore att få plåta dig och du skulle kunna få använda bilderna i din portfolio.

    Sture Runk

    • 2. barbieswede  |  september 22, 2010 kl. 12:06 e m

      Hej Sture! Tack va söt du är;) Ja jag kanske borde köra en sån tävling med de skulle vara riktigt kul! Jag ska verkligen fundera på det! Och jag behöver ju alltid nya foton till min portfolioo med!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

september 2010
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
