Sex, drinks and rock`n roll;)

september 26, 2010 barbieswede


Denna helg har vart riktigt rolig och skön;)

Lördagen började med att jag och min bästa tjejkompis åkte till Lindholms möbler där jag hittade en jättesnygg och lyxig soffa!
Tyvär så fanns den inte i rosa så jag beställde den i svart istället!
De verkar ju inte finnas några snygga rosa soff0r alls att få tag i tråkigt:(
Så jag får helt enkelt fylla den med rosa och silverkuddar istället,
De tror jag blir bra!
Efter de besökte vi nått blomvaruhus där min kompis köpte rikitga blommor! Och jag köpte i plast!
Efterssom jag brukar resa lite då och då så tyckte jag de var smartare så dom inte vissnar.

På kvällen var jag min bästa tjejkompis och några kompisar ut och festade och sjöng karaoke!
De var superkul!
Jag sjöng tio låtar samanlagt och tvingade alla att höra på:)
Nejdå de gjorde jag inte, jag var faktiskt riktigt bra!
Och I was suddenly a singstar awsome:)
Jag sjöng även barbie girl tillsammans med my best girlfriend och ändrade om lite i texten så den blev just perfect!
En hel del drinkss öl och cider blev de med!
En riktigt lyckad partykväll med goda vänner vad kan bli bättre!
Och inte hamnade jag i nån cell heller.
Utan fick förvånande nog äka hem till mej själv på efterfest jippieee jay!

Idag har jag kännt mej lite seg men ändå mått rätt så bra!
Har ätit jättegod kebabgryta, munkar och druckit cola mums…
Nu ser jag fram emot ytterligare en spännande vecka!

Vem vet vad som kan hända?
Hela världen är ju som en lekplats;)

Vill önska er en härlig exiting vecka;)

Pusssar o kramar/ Barbie.

Entry Filed under: Uncategorized

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

september 2010
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts

 
