Höstsnuva….

oktober 1, 2010 barbieswede

Kom precis hem nu efter en mysigfilmkväll tillsammans med min bästis:)
Vi kollade på Robin Hood filmen, och den var verkligen bra!
Dessutom tycker jag Robin Hood i filmen var väldigt söt!
Gillar killar som är modiga, hjältar och gentlemen;)
Så jag väntar jag med spänning på att tvåan ska komma!

Idag har jag spenderat den mesta av min tid på stan!
Jag besökte bla skönhetssalongen där jag fixade och färgade mina ögonbryn!
Jag blev ganska så nöjd med resultatet:)
Fick väldigt ont i fötterna efter den långa vandringen på stan i mina nya höga stövlar. Men vill man va fin får man lyda piiin som man brukar säga;)

Denna vecka har jag varit sjuk den mesta tiden, Har haft snuva och hosta och lite ont i halsen.
Så jag har mestandels vart hemma efterssom jag kännt mej väldigt trött…
Så då fick jag ju även tillfälle att testa min rosa nya dildo vilket var väldigt bra och skönt..mmmm de kan man säga hihi;)
Nu ska jag vila resten av helgen.
Så att jag är pigg och glad på Måndag igen:)
Jag ska även försöka fixa in bilden i porrbloggen så fort som möjligt!

Hoppas ni får en underbart lovely helg!

Sovsåsött!

Puss puss pusss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. Patrik  |  oktober 3, 2010 kl. 1:36 e m

    Hade gärna masserat din fötter😉 Du borde göra en lesbisk fotsex scen🙂

    • 2. barbieswede  |  oktober 8, 2010 kl. 4:05 e m

      Åhh ja de skulle verkligen vara härligt;) Älskar massage! Ja kanske de;)

  • 3. Sture  |  oktober 4, 2010 kl. 6:54 e m

    Mer lesbiskt i alla fall! Om du gillar det förstås.
    Hon den där Danskan var ju riktigt het.

    sture Runk.

    • 4. barbieswede  |  oktober 8, 2010 kl. 4:07 e m

      Ja hon är riktigt söt!
      Vi får se vad jag hittar på;)


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

oktober 2010
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
