Min vecka!

oktober 8, 2010 barbieswede

Denna vecka har verkligen gått jättesnabbt!
Har hunnit med en massa saker den här veckan.
Har bla vart i Stockholm och hälsat på min girlfriend!
Hann även med lite shopping! Köpte bla ett par nya strippskor jättefina;)

Har även nu äntligen börjat träna så jag har vart ut och sprungit två ggr denna vecka.
Kändes så himla skönt efteråt! Men har fått lite träningsvärk…men de var de värt;)
De kändes faktiskt inte alls så jobbigt som ja trodde min kondition är fortfarande på topp även fast jag inte tränat nu på kanske ett halvår. Så de känn ju bra:)
Så nu ska jag träna varje vecka igen!

Jag kommer troligen börja med mina webcamshower igen efter jul och nyår!
Jag tyckte de blev lite krångligt att köra över msn.
Så jag ska så snartjag kan köpa mej en egen sajt som jag kan showa ifrån!
Så tyvär får ni vänta på mej ett litet tag till;)
Min nya sajt kommer inte heller bli klar förens i början av nästa år!
Så just nu har jag mkt att planera och fixa med allt!
Men den somväntar på nått gott….:)

Just nu koncentrerar jag mej först och främst  på att få ordning i min lägenhet.
Och jag väntar fortfarande på tapeseringen och min nya soffa!
Sen måste jag hitta en massa nya möbler till vardagsrummet och sovrummet.
Samt komma på vad jag ska ha på väggarna osv…så allt kommer bli helt nytt och fräscht längtar verkligen tills allt blir klart!
ojojoj va mkt jag har att göra:)

Önskar dagarna kunde gå lite saktare så man hinner med allt man vill!
och snart är de jul med…tyckte nyss de var jul…och nu är den här igen….ojojoj….
Vet inte hur jag ska hinna med allt,,,,
Varför kan man bara inte spola tillbaka tiden så de kan vara sommar igen?
De skulle ju verkligen vart bra:)

Vill önska er en mysig helg!

Pusss o kram/ Barbie

 

Entry Filed under: Uncategorized

7 Comments Add your own

  • 1. Max  |  oktober 10, 2010 kl. 12:20 e m

    Tjena Barbie. Skrev ett mejl till dig för någon dag sen, vore kul att höra från dig. Hoppas allt är bra.

    • 2. barbieswede  |  oktober 11, 2010 kl. 9:05 e m

      Hej Max! Jaha va kul:) Har inte hunnit kolla min mail nu på ett tag men ska göra de så fort ja bara kan:)Jo de är bara bra med mej tack! Hoppas allt är bra med dej med:) Kramar

  • 3. Gurka  |  oktober 11, 2010 kl. 1:34 e m

    Oroa dig inte det är sommar nästa år oxo.

    • 4. barbieswede  |  oktober 11, 2010 kl. 9:06 e m

      Ja de får vi verkligen hoppas;)

  • 5. Rogga  |  oktober 11, 2010 kl. 4:54 e m

    -och snart är de jul med…tyckte nyss de var jul…och nu är den här igen….ojojoj….

    HO-HO-HO!!!

    • 6. barbieswede  |  oktober 11, 2010 kl. 9:09 e m

      hihiiii va kul:) Ja de ska iaf bli spännande att se om tomten kommer på besök i år och se vad han har för julklappar med sej;)

  • 7. J  |  oktober 13, 2010 kl. 8:11 e m

    Hej sötnos..

    När ska du besöka mig då😉. hihi

    hoppas du får till lägenheten, du har en fin lägenhet.

    Massa kramar
    J


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

oktober 2010
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
