Ohh my good…

oktober 11, 2010 barbieswede

Har haft en riktigt rolig och spännade helg:)
I Lördags hade jag ett strippjobb i Stlm på en 30 års fest, de var väldigt kul!
Jag var lite extra snäll och gav killen som fyllde år mina trosor helt gratis! Och han verkade jätteglad;)
Sen blev de lite body teuqila med…mmm gott men starkt:)

Sen blev de raka vägen till Olearys där jag festade med några vänner och drack ännu lite mer tequila:)
Väldigt skojig kväll med en del flirt med!

På Söndagen tog jag de rätt så lugnt och vilade hela dagen:)

Nu denna vecka har jag en hel del saker att göra så jag väntar mej en hektisk vecka faktiskt:) Och inte har jag hunnit ladda upp i porrbloggen heller men ska göra de nu så fort ja bara kan!

Ha en riktigt skön vecka!

PUSSSSIIIISSSAR/ BARBISEN

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  oktober 13, 2010 kl. 6:53 e m

    Hej babe..
    Kul att du haft en trevlig helg.
    Var ett tag sedan vi hördes vid.

    Kram
    J

    • 2. barbieswede  |  oktober 14, 2010 kl. 1:02 f m

      Hej J!
      Ja de var ett tag sen nu! Jag har haft lite mkt att göra.. men jag mailar dej imorgon:) Hoppas allt är bra med dej! Kramar


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

oktober 2010
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
