good news!!!

oktober 28, 2010 barbieswede

Hejhej:)

Barbie här!
Jag har en liten nyhet att berätta!
Nu har ni vart utan mej ett litet tag:)
Hoppas allt ni saknat mej lite!

Vill bara informera alla om att min webcamsajt är på G och kommer troligen vara uppe snart inom några veckor;)
Tror den kommer bli super bra och supersexy!
Längtar;)

Som sagt vill man ha något gjort så får man göra de själv;)

Jag har tänkt en hel del nu den tid jag inte skrivit här i bloggen.
Och bestämt mej för att hålla mitt löfte och fortsätta med detta i tio år till!
Eller längre om jag inte hittar nått roligare som jag vill göra!
Så mej blir ni inte av med så lätt;)

Sen om tio år ska jag gifta mej i Thailand med min älskade Robin Hood i en rosa bikini och tiara och söta blommor i mitt hår!
Vi ska bo där i ett Stort rosa hus med en stor pool nära stranden.
Vi ska ha två hundar och några katter och vem vet kanske fast bara kanske en liten baby!

Sen måste jag bara säga tänk va god en kall heineken med ostchips kan vara…..mmmmmmmm….mums…

och vilka goda tankar man får:)

Pusselipuussss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

8 Comments Add your own

  • 1. Rogga  |  oktober 29, 2010 kl. 5:30 f m

    Hahaha!!!🙂
    Ja du är då för härlig att lyssna på när du skriver. Tycker verkligen om att läsa din blogg. Du är så generös när du delar med dig av dina tankar, både knäppa och smarta. Hoppas verkligen att alla dina projekt går i hamn på nått sätt. Du får kanske tänka som min husgud herr Winnerbäck.
    ”Den vinner som är trägen
    Den förlorar som ger upp
    Drömmarna och vindarna hjälps åt
    och så fort man titta nedåt så
    vänder dom hitåt
    Och säger. Vart tog den där elden
    vägen? Vart tog elden vägen”

    • 2. barbieswede  |  november 4, 2010 kl. 4:55 e m

      Hej Rogga:) Tack tack va glad ja blir att du gillar min blogg och allt! Ja även fast ja kanske skriver lite crazy saker ibland ”skratt” Vad är en husgud:)? han låter ju riktigt smart iaf;) Jo något som är bra med mej är att vill jag något så kan ingen eller inget stoppa mej…Jag kämspar på tills ja dööör oavsett vad andra tycker eller tänker…ju svårare de blir desto hårdare kämpar jag och desto roligare blire o lyckas med saker…puss o kram

  • 3. Sture  |  oktober 30, 2010 kl. 2:55 e m

    Hej!
    Kan du inte göra en lista över vilka filmer du medverkar i? Jag behöver tömma pungen!
    Runk Sture!

    • 4. barbieswede  |  november 4, 2010 kl. 5:05 e m

      Hej Sture;)

      O my good är den så full sådu behöver en hel lista;)
      Ja men visst ska jag göra de! Jag ska även svara på ditt mail om stripteasen nu så du får svar senast imorgon kväll;) Pusss o kram

  • 5. Ted Andersson  |  november 1, 2010 kl. 8:31 e m

    Man kan strunta i ostchipsen men en kall heineken är aldrig fel

    • 6. Rogga  |  november 2, 2010 kl. 2:05 e m

      Ostbågar Ja. Ostchips nej. Heineken alltid!

      • 7. barbieswede  |  november 4, 2010 kl. 5:07 e m

        Ja ostbågar är oxå riktigt mummsiga;)
        Puss

    • 8. barbieswede  |  november 4, 2010 kl. 5:06 e m

      hej Ted;) Ja heinekken är supergood…men ostchips r oxå jättegoda ja lovar:) Puss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

oktober 2010
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
