Min nya sajt snart klar:)

november 18, 2010 barbieswede

Hoppas ni har de bra!
Oj va längesen de var jag skrev i min blogg nu…
Va kul att ni fortfarande följer min blogg även fast jag inte skriver lika ofta som förut!
Men snart blir de ändring för de!
Min nya blogg och medlemssajt kommer snart vara klar nu!
Jag har hittat ett väldigt bra företag med några rikigt proffsiga killar som gör den!
Och den kommer bli riktigt söt och sexy just like me;)
P.s jag kan avslöja att den är rosa…suprize:)

Just nu bor jag på ett ganska mysigt hotell lite utanför stan!
Känns skönt att slippa göra frukost varje morgon….fast ibland brukar ja sova över den iaf :) zzzzz
För övrigt har jag strippat, shoppat, besökt vänner och partat och haft de skönt i stlm!
Och jag planerar nog att stanna här i iaf en vecka till!
Imorgon ska jag och bleka och klippa mitt hår…längtar…
Idag har jag köpt en massa nya sexiga underkläder… som ni säkert kommer få se mej i i mina nya filmer på min medlemsajt inom snart framtid;)

I see you sooon!

Pusss pusss/ Barbisen

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Sture  |  november 19, 2010 kl. 5:42 e m

    Vad härligt Barbie! Jag brukar logga in här ibland för att se om du är tillbaka.
    Ett tips är att det borde gå att betala sms-filmer med just ett sms. Man kanske vill vara anonym och inte låta sin respektive veta att man smyg runkar till filmer med dig.
    Om jag har ett sim-kort som är anonymt så fungerar det lika bra att betala så.

    Kram//Runk sture.

    • 2. barbieswede  |  november 22, 2010 kl. 7:47 e m

      Hej Sture:)
      Va kul att du gör de!
      Okej tack för tipset;)
      Ska se vad jag kan göra!
      Kramar

  • 3. JS  |  november 19, 2010 kl. 8:36 e m

    Hej vännen.
    Kul att sidan är på gång.
    Har inte fått något svar på mejlen ännu. Men det kanske kommer snart.

    Ser fram emot att få se din nya sida.

    Kram
    JS

    • 4. barbieswede  |  november 22, 2010 kl. 7:50 e m

      Hejhej;)
      Ja de känns jättekul!
      Jag lovar att jag ska svara på mailen så fort ja får tid…så ha tålamod mej mej är du snäll:) Jag har haft väldigt mkt att göra den sista tiden.
      Kramar

  • 5. Pepe  |  november 22, 2010 kl. 3:31 e m

    Hej..

    En fråga.. Kan man hyra in dig till privata tillställningar?


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2010
M T O T F L S
« Okt   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts

 
