I feel like a princess….

november 22, 2010 barbieswede

Jag trivs jättebra här i stlm!

memodeling

De är tredje veckan jag är här nu och hotellet är jättebra:)
Man är lite mer anonymare här de tycker jag är skönt!

Känns lite drygt när vissa folk står och glor på en ibland. Jag menar de är väll okej om man tittar men man behöver ju inte överdriva.. som vissa folk  gör.
Därför känns de lite skönare att vara i Stlm…man kan vara lite mer busig och fri här…me like;)
Jag förstår verkligen varför stora stjärnor som Victoria silvstedt mfl inte vill bo i lilla Sverige…ett bra land men lite väl mkt dubbelmoral och avundsjuka om jag får säga min åsikt…

De är ju riktigt kul o åka tunnelbana tycker ja med…:)
Ååå åka pendeltåg ja är en looserbaby jag har inge körkort:)
Men där ljög ja för de har ja faktiskt!
Annars går ju taxi bra med!

Har shoppat en massa här…vanliga kläder,strippoutfits, strippstövlar, jackor, smink, parfymer och väskor! Har även vart på mysiga restauranger med trevligt sällskap m.m.. har även besökt cosmonova, festat bowlat, haft en massa skönt sex;)

Jag känner mej lite som en princess:)
Har nästan ingen lust o åka hem igen!

Men nu är de inte långt tills min nya sajt är lar iaf;)
Här är ännu en nytagen bild på mej så länge!

Ha de så skönt tills vi snart ses igen!

Pusss puss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Patrik  |  november 23, 2010 kl. 1:54 e m

    Babe när kommer fotfetish scenerna?😉

    • 2. barbieswede  |  december 1, 2010 kl. 10:33 e m

      Hej Patrik;) Jag tror säkert jag kan göra en sådan film och lägga upp på min kommande medlemsajt! Vänta o se;)

  • 3. Sture  |  november 24, 2010 kl. 9:23 f m

    Vad härligt! man längtar efter den nya hemsidan.
    Jag kollade in stripp sidan som du jobbar på. Kostar det verkligen 2500:- för en kvart?
    Får panta mycket burkar för att få se dig strippa.😦
    Hoppas att du får strippa mycket, tyvärr är det för dyrt för mig.

    • 4. barbieswede  |  december 1, 2010 kl. 10:36 e m

      Hej Sture! Tack va kul att du ser fram emot den;) Ja en stripp brukar hålla på 15-20 min men är man många sombokar tillsammans så blir de ju inte lika dyrt iaf:)Kanske att jag kommer till nån klubb och strippar igen så kanske du kan ta dej dit istället!

  • 5. Sture  |  december 3, 2010 kl. 9:10 e m

    Jag kommer gärna till en klubb om du strippar där.
    Mejla mig gärna så att man vet när du strippar i Gävle trakten.
    Fasen vilken vacker bild på dig kåting.

    • 6. barbieswede  |  december 14, 2010 kl. 11:06 e m

      Ja men de ska jag absolut göra;) Thanks baby!


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

november 2010
M T O T F L S
« Okt   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts

 
