Hemma igen:)

december 1, 2010 barbieswede

Nu är jag hemma igen efter ett par roliga och sköna veckor i Stlm;)

Jag fick köpa en helt ny resväska för att få plats med alla kläder och väskor jag köpt…oooopsi…:)
Men nu känns de ganska skönt och vara hemma ett tag igen!

Min lägenhet håller just nu på taperseras om och hela lägenheten liknar ett bomnedslag just nu.
Men på Fredag ska allt va klart Längtar…

Har vart på ikea idag på lite möbelshopping till vardagsrummet och jag hittade en massa snyggt!
Bla soffbord,sidobord, lampor,, kuddar och en skogarderob m.m.
Så på fredag blir de att inredning och göra iordning allt de ska bli jättekul och spännade att se hur allt blir när de blir klart!

Ska bli skönt att snart äntligen vara klar!
Dessutom måste jag tilläga att han som tapeserar är ganska söt;)

Puss puss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. J  |  december 2, 2010 kl. 2:55 e m

    Välkommen hem igen..🙂
    Hoppas du haft det bra.

    kram
    J

    • 2. barbieswede  |  december 7, 2010 kl. 11:40 e m

      Tack tack:)
      Har haft de riktigt skönt!
      kraaamizzzzzzzzz


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2010
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts

 
