Min nya blogg mm……

december 7, 2010 barbieswede

Jag är glad att medela att min nya sajt snart är klar och kommer finnas uppe inom kort!
Så snart kommer jag börja skriva i min nya blogg istället för här!
Så då får ni gärna följa mina sexy adventures där istället;)

Premiär datumet för min nya sajt är ännu inte bestämt.
Ett reportage med mej kommer även inom kort att publiceras i tidningen Aktuellrapport så håll utkik i hyllorna;)

För övrigt har de vart jätteskönt och varit hemma nu i en veckaJ
Nu har jag nya fina rosa väggar och nya fina möbler så nu trivs jag verkligen och jag  känner mej som en äkta barbie i min egen fantasy appartment;)
Nu är de bara de rosa drömhuset och bilen som fattasJ

Vill önska Er en underbart skön och härlig vecka!

Pusselipusss/ Barbie

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. J  |  december 8, 2010 kl. 6:22 f m

    Vad kul att höra sötnos.🙂 Ser fram emot att få se din nya sida.

    Okej, vet du vilket nr av Aktuellrapport du kommer att bara med i?

    Kram o kyss
    J

    • 2. barbieswede  |  december 14, 2010 kl. 11:00 e m

      Tack va kul:)
      Nej tyvär så et jag inte vilket nr ännu men jag skrier ut här i bloggen så fort jag vet!
      Pussar o kramar

  • 3. Sture  |  december 14, 2010 kl. 9:16 f m

    Har den film med killen som vann knullet med dig kommit ut någonstans?
    Det tog väldigt lång tid innan mans fick se den.
    Hoppas att du har hat en sexig lucia.

    Sture runk.

    • 4. barbieswede  |  december 14, 2010 kl. 11:02 e m

      Hej Sture!
      De är ju så att jag är en aning seg av mej ibland…och filmen är klar och jag har själv sett den;) Den kommer publicerad på min medlemssajt och kanske även kommer komma på dvd. Jag skriver ut här i bloggen när allt händer somvanligt:) Tack detsamma:) hade helt glömt bort att de vart lucia,,,, Pusss o kram


Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

december 2010
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts

 
